Alla inlägg den 13 februari 2013

Av mammatillelsa - 13 februari 2013 22:52

Ligger nu i sängen och ska sova :) Så säger god natt så ses/hör vi imorrn :)

(Bilden är snevriden jag vet, dom kände för att vrida bilden så)

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 13 februari 2013 22:04

Blev en sväng till Erikslund med bästa vännen och "från-vaggan-till-graven"-vännen :) Det händer ju att vi gör våra spontana saker när vi ändå bor i samma stad i veckorna :)


 

Det blev en liten fika på Espresso House, med varsin vaniljlatte med extra smak :) Muuuuuums! Ibland måste man få unna sig lite, eller vad säger ni? Fast vi körde på varsin Mudcake också :) Dock så tycker jag bättre om när den är rumstempererad eller varm, men det är enligt min smak. Vi satt där och pratade massa iallafall, tills dom ropar att klockan är 19.45 :P 


Då blev det en sväng ner till guldsmedsaffären, innan som stängde :) 


 

Två söta askar :) Vad kan finnas där i? ;) M fick den med lila asken, och jag den med rosa :) Dock så är det ju hon som betalat för båda, men det får man ju lösa sen ;) Man hittar ju alltid på nått galenskap ;) 


 

Resultatet i askarna ;) Haha, det som sitter i naveln på oss, inte nånting annat ;) Haha, och inte att vi är på smällen heller, utan våra nya smycken :) Söta, eller hur? :) 


Nej, nu blir det väll att lägga sig strax. Ska upp innan 05.00 imorrn, men det ska bli kul :) Dock inte så mycket sömn, men det är ju en annan femma :P Jag tror jag kommer vara med i matchen ändå, för jag är så himla pepp inför imorrn :) Mer får ni veta sen ;) 


Xoxo


Life is a dream   

Av mammatillelsa - 13 februari 2013 17:56


Delar denna låten med er som jag tycker är väldigt bra! :) Hope you enjoy it! 


Xoxo


Life is a dream   

Av mammatillelsa - 13 februari 2013 16:27

Jag tänkte skriva lite snabbt om mig faktiskt i mitt första inlägg innan jag börjar skriva om allt annat.


Jag är en tjej som är 22 år och bor i Västerås. Har min "egna" lägenhet, som jag haft i snart två år. Nu bor jag här tillsammans med en killkompis från Fagersta, i min tvåa. 


Jag jobbar som croupier, vilket mest är ett extrajobb. Man kan inte riktigt försörja sig på det, även om jag skulle vilja. Skulle kunna jobba med det varje dag. Sen blir det eventuellt att söka jobb på Cosmopol tror jag, men det får vi se senare :) Nu håller jag mig till krogarna här i Västerås, iallafall under tiden som jag "måste" :). Söker annars jobb, inom lager i första hand, men även inom restaurang och handels. Allt sådant som jag har jobbat med tidigare, men föredrar lagerarbete faktiskt. 


Jag tycker om när det händer saker hela tiden, jag är inte riktigt den personen som sitter still speciellt mycket om jag inte har fullt fokus på nånting. Haha, vilket inte brukar vara så ofta. Jag tycker som sagt om att röra på mig, tycker om att hitta på saker med familj och vänner, pyssla och trixa hemma. 


Har sjungt hela mitt liv, dock så har det blivit väldigt lite av den delen sen jag flyttade till Västerås på heltid. Vet inte varför dock, men ska väll göra nånting åt det hade jag tänkt. Det finns ju alltid nånting så att man kan få stöd och hjälp med sången. Känns lite tråkigt att man inte gör nånting som man verkligen älskar att göra. Jag blir lugn och glad när det gäller sång, och musik för den delen. Lyssnar väldigt mycket på musik, så det känns tråkigt om man inte får använda det på nått sätt. 


Har 3 bröder och 2 systrar, min mamma i Fagersta och min pappa här i Västerås. Skiljda, och med nya partners. 


Oj, det blev en del, men det är väll sånt som händer antar jag. 


Min header ska jag försöka fixa så att det blir lite roligare, tror jag. Om jag kommer på hur man gör. Jag är inte så duktig på sånt där med att fixa och trixa med bilder, men det blir säkert jätte bra. Jag har ju en del tid sen jag tog bort alla sidor som jag brukade vara inne på förut. Haha. 


Ja, det var väll lite smått och gott om mig. Om det är nånting mer man vill veta om mig, eller att man vill att jag ska få med nånting speciellt i nå inlägg, så skriv! Och det är bara att ställa frågor till mig, om vad man vill! 


See you

Xoxo

Life is a dream    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards