Alla inlägg den 16 februari 2013

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 20:53

Och det kan jag säga att jag är redo för nu :) Ombytt och klar :)

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 19:03

Ibland känns det som att man bara vill ge upp allting. Det känns som att allt går emot, från att vara hur underbart som helst, till att bli värsta kaoset. Och man börjar gråta för minsta lilla.

Men det är vid såna här tillfällen som man lär sig hur man ska handskas med det, hur man vänder det till nått bra igen! Det försöker jag med just nu!

Xoxo
Life is a dream

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 14:11

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 12:48

 

Vi kör på slappt idag! Orkar inte riktigt med nånting annat just nu, för sen ikväll blir det iallafall att jag måste byta om och fixa mig och grejer, då jag ska ner och jobba :) 


Så dagens outfit är: 

* Stickad tröja från Vero Moda

* Basic grått linne från Gina Tricot

* Mjukisbyxor 


Xoxo

Life is a dream  

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 12:34

 


Det kan jag lova att dom har två korten var! Mina älskade troll hade gjort dom till mig, fast det var mamma som gav mig dom innan jag och J<3 åkte hem igår. Dom somnade innan dom ens hade gett mig dom, men åh, så fina dom var! Blir så glad! :) Finns det nått bättre än att få egengjorda presenter från sina stora kärlekar? Jag tror inte det faktiskt! Kommer alltid bli lika glad när jag får saker dom gjort själva! :) Dock har jag lite ångest över att jag inte är kvar där idag och får spendera mer tid med dom. Träffar dom alldeles för sällan! Men nästa gång jag är ledig en hel helg så ska jag ta mig tusan vara där hela helgen! 


Xoxo

Life is a dream   

Av mammatillelsa - 16 februari 2013 10:14

Jag hoppas att ni alla hade en jätte bra ala hjärtans dag i torsdags, och även ni som fyllde år att ni hade en super bra dag! :) Jag tycker dock ibland att det är överskattat med alla hjärtans dag, men samtidigt så kan det vara bra att den finns också :) 


Min alla hjärtans dag bestod i att jag först gick upp vid halv 5 för att hinna vara på plats till 07.00 där jag skulle vara! Så från 07.00 till 15.30 bestod min dag av utbildning, var super trött men det gick väll helt okey ändå. Jag var med i matchen iallafall :) 

 


En del av utbildningen, men den var mest igår. Vi fick även kläderna och korten :) Så nu är vi klara med den stora teoretiska utbildningen, nu är det bara resten kvar :) Men det går snabbt :) Allting är dock annorlunda jämfört med vad jag är van vid, men det ska nog inte var några problem. Hade ett fel på provet förresten, ett SLARVFEL! Sur jag blev, för jag hade ju tänkt rätt, men ringat in fel svar :( 


Iallafall, åkte hem efter dagen var slut, för jag skulle ju träffa M :) Dagen blev inte helt som vi hade planerat, men den blev bra ändå :) Tycker jag iallafall :) 


 


Fin fina ringar blev det iallafall :) Äkta silver, men lite bling bling ;) Det är väll fint? :) 


 


Hämtade även bil på kvällen så att jag skulle kunna ta mig till Stockholm dagen efter, och då är min kompis så söt så han har lagt detta i sidan på dörren :) Hehe, så söt :) Tur att man har gulliga kompisar :) 


 


Och mys på kvällen sen med M :) Vi kikade på Fucking Åmål konstigt nog :P Haha, fast vi har en tendens att säga Fucking Fagersta, haha. Det ligger lite historia bakom det också :) :P Haha. 


Vi hann även med att käka ute på Erikslund, träffa min lillebror en liten snabbis, och vi åkte även förbi J<3 så att jag kunde lämna en chokladask till honom :) Haha, dock så blev han lite sur för han hade ju ingenting till mig, fast det bryr ju inte jag mig om! :) 


Ah, så det var min Valentine's day! :) Hur såg eran alla hjärtans dag ut? Berätta gärna! 


Xoxo

Life is a dream   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards