Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Full fart

Av mammatillelsa - 24 mars 2013 19:03

Det har det varit, vilket inneburit att det varit extremt dåligt med uppdaterande från min sida, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. När jag får tillbaka min telefon så ska jag se till så att jag håller igång med uppdateringar hela tiden, då jag slipper bära på datorn för att kunna uppdatera. 


Det som har hänt, det är väll mest att jag har jobbat hela tiden. Haha, har inte haft så mycket annat för mig. Jobbat, jobbat och åter jobbat. Det är typ så mina dagar har sett ut, och att man har fixat lite hemma och försökt träffa familj och vänner då när det finns ledig tid och ork. Det finns det inte så mycket av kan jag lova. 


Den här veckan får jag förhoppningsvis veta om jag får förlängt också på lagret, vilket jag hoppas att jag får. Men jag tänker inte ta ut nånting i förskott, för då blir man bara ännu mer besviken. 

Ska även försöka komma igång med träningen helt den här veckan också. Jag har faktiskt gått ner lite grann sen jag började jobba på lager igen, men det är fortfarande lite till som jag ska gå ner :) Jag är inte helt nöjd fören jag väger den där vikten som jag hade i somras, och jag känner att jag är piggare :) Då är jag nöjd :) Visst trivs jag med mig själv idag också, men jag är så fokuserad på vikt så det är sjukt. Men haha, ja så är jag iallafall. Haha, inte alltid så lätt att förklara hur jag tänker och känner, men jag försöker iallafall :) 


Sover i Stockholm lite då och då hos min tjejkompis där, så att man slipper åka fram och tillbaka varje dag, så det är skönt. Känns som att allting börjar ordna sig lite grann faktiskt, och det är skönt. Nu är det bara det ekonomiska som ska fixas också, men det kommer snart. Så fort jag får in mina pengar så borde det lösa sig. 


Men nej, nu ska jag väll försöka få iväg två mail innan jag glömmer bort det. Det är väldigt dumt om jag skulle glömma det faktiskt. 


Och så ska jag snart gå och sova! Ni får ha det så bra allihop, så hörs vi snart igen hoppas jag! 


Xoxo

Life is a dream   

 
 
Sara

Sara

25 mars 2013 21:52

Det låter ju som att det går ganska bra för dig ändå! :) Hoppas att du får förlängt! och så får vi ta nån dag framöver och träffas! (när du har tid över) ;)

http://saradl.blogg.se

mammatillelsa

6 september 2013 10:16

Ja, det går framåt :) Så man ska inte klaga :) Jag fick förlängt en månad, sen får vi se om jag får förlängt över sommaren också :) Men det hoppas jag på att jag får, och det borde jag få :) Det är bara att säga till när du kan :) Jag jobbar ju ganska mycket, men nog ska man väll kunna hitta en lucka nånstans :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards