Alla inlägg den 30 mars 2013

Av mammatillelsa - 30 mars 2013 13:05

Jag har ledig helg den här helgen, så jag sitter bara och tar det lugnt just nu :) Det har varit full fart hela veckan, med jobb och allt vad det heter :) Sov i Stockholm i torsdags till fredag, eftersom att det passar bättre med tiderna som jag jobbar dom dagarna, så det blev tacomys på kvällen med Nad'dis och Ax'us :) Haha, men Ax'us hade nå jävla cpryck, så tog ett tag innan man fick sova, höl på att bli tokig med tanke på att jag måste gå upp väldigt tidigt när jag ska jobba. Haha. 


Vad annars då? Det har nog inte hänt så där jätte mycket mer i veckan faktiskt, har varit ganska slut när jag har kommit hem från jobbet, så har inte orkar göra så jätte mycket. Typ handlat mat, that's it! 


Idag ska jag försöka fixa lite iallafall medan två sömntutor ligger och sover :) 


Kommer kanske mer senare :) 


Xoxo

Life is a dream  

 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards