Alla inlägg den 31 mars 2013

Av mammatillelsa - 31 mars 2013 19:35

Ajjemän! Det är det idag det! :) Blev inget mer inlägg igår, för var tvungen att vila och lite sådär. Blev utringd på jobb, men det klagar man ju inte till :) Fick åka till Örebro med en annan kollega, så det var kul :) Inte alltid man kommer till andra ställen, men det var faktiskt ganska intressant och sådär :) Det var kul, även fast det fanns lite negativa saker med det också, men det ska vi ju inte ta upp här heller. 


Det gick bra igår/inatt iallafall, och idag har jag varit väldigt död. Har varit till min pappa och ätit lite mat och umgåtts med dom och min farmor :) Det är inte ofta man träffar henne :P 


Nu ska jag kika på film tänkte jag, med lite ost och kex, sen blir det att lägga sig och sova :) Imorrn är det jobb igen, och direkt efter jobbet så blir det träning hade jag tänkt :) Och sen hem för att fixa lite och sova igen :) Haha, alltid fullt upp när man jobbar och grejer :P Men det är så det är ibland :) Man ska inte klaga, eller jag klagar inte, förutom att jag pendlar hela tiden. Det tar på krafterna kan jag lova, men men, det är sånt jag får ta just nu. 


Nej, nu blir det film! 


Xoxo

Life is a dream  

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards