Alla inlägg den 21 april 2013

Av mammatillelsa - 21 april 2013 22:23

Av mammatillelsa - 21 april 2013 19:31

Jag har nu bestämt mig - och jag ska ta ur den där p-staven! Jag hatar den, jag har verkligen tröttnat ur på den. Visst fyller den sin funktion, men den har ju en hel del nackdelar också. Och jag tycker inte om dom nackdelarna, för dom är fler än vad fördelarna är. Och visst, nu kommer folk tycka att jag är dum som tar ur den när jag inte har ett fast förhållande, men det skiter jag i. Jag mår bättre av att inte ha den, så då ska jag inte ha den heller. Jag avstår hellre från såna där intima saker än att må som jag gör av staven! 


Så, nu var det sagt! Inte för att jag vet varför jag skrev det här, men iallafall! 


Xoxo

 

Life is a dream   


Av mammatillelsa - 21 april 2013 19:29

Av mammatillelsa - 21 april 2013 17:15

Det är jätte jobbigt, jag har haft måndag idag hela dagen så min hjärna är helt knas just nu. Och det är bara för att jag jobbade på lagret idag, jag är ju inte van vid att jobba på helgerna där, fast jag klagar inte! :) Eller nu klagar jag, för jag har ÅF imorrn, tisdag och onsdag, och dom behövde ingen övertid, så ah. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag vill ju gärna jobba. 


Annars då? Längtar som en tok till 1 juli, och överhuvudtaget till sommaren! Vill bara få ner alla sakerna nu, men det är lite för tidigt för det. Jag får bita ihop och vänta några veckor till innan jag kan börja fixa med det :P Haha. 


Annars då? Jobbar och sliter, försöker få ordning på hela livet, men det går väll sådär :P Jag kämpar på iallafall, och gör så gott jag kan :) Så länge man mår bra så spelar det väll ingen roll, eller? :) 


Hur är det med alla er där ute då? 


Nej, jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva just nu, för jag är så sjukt trött så min hjärna står helt still! 


Xoxo

Life is a dream 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards