Alla inlägg den 3 september 2013

Av mammatillelsa - 3 september 2013 17:02

Det är ju inte det roligaste, och det känns som att man inte kommer nånstans iallafall med det. Jag sitter här typ hela tiden känns det som, men jag får knappt iväg nå jobbansökningar ändå... Blööö! Vilka sidor kan man söka jobb på? Jag kollar på arbetsförmedlingens platsbanken, adecco, studentconsulting, proffice... Vart mer kan man kolla? Jag behöver alla tips jag kan få!! 


Seg är jag nu iallafall, men det blir väll att springa ner till tvättstugan igen och hoppas på att all tvätt är torr den här gången. Sen ut och gå med karln innan jag ska sätta mig med datorn igen, och även han ska sätta sig med datorn. Ibland är det så, och då är det bara att bita ihop. Man kan inte göra så mycket annat, man måste göra det som göras måstes! 



Av mammatillelsa - 3 september 2013 12:46

         


Hittade dessa bilder - dom är från november. Snacka om att det är stor skillnad på hur jag såg ut där och ser ut nu. Jag saknar verkligen hur jag såg ut, vill se ut sådär igen. Att vara nöjd med sin kropp, känna att man har massor med ork och energi - hela jag under den där tiden! Jag mådde så bra, jag såg aldrig nå hinder. Jag kämpade på, träffade folk, gjorde saker, tränade - allt! Nu? Jag sitter hemma... Jag försöker verkligen komma på saker att göra hela tiden, som då, men det går inte. Det tar liksom stopp. Är det för att jag är i en stad som jag inte känner mig hemma i? Eller vad kan det vara? Jag känner mig väldigt ofta inte på topp, och det är jätte jobbigt. Vart är den där energiknippen som finns på dom där bilderna? Hon som tränade, solade, sökte jobb, tog hand om sig - vart är hon? Trots att jag var bostadslös, jag hade alla möjliga problem, så var jag alltid glad och kämpade på. Men idag? Jag vet inte vad som har hänt med mig.. Jag känner inte igen mig helt, och det är också väldigt jobbigt. 


Men en sak är säker -  på ett eller annat sätt så ska jag komma tillbaka till att bli den där tjejen som finns på dom där bilderna! Det lovar jag mig själv! 





Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards