Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av mammatillelsa - 28 oktober 2013 13:36

Jag klarar den nästan varenda gång nu, och då kan jag även ha råkat skriva i fel en eller två gånger! Det börjar komma tillbaka mer och mer i huvudet, så det är bra det! Tiden är ju lite snabbare än första gången man gjorde certifiering, så det gäller ju att vara snabbare i huvudet. Det värsta är att jag allt som oftast klarar när jag gör på datorn eller gör själv, men så fort jag ska göra på riktigt går det åt helvete! Är det för att jag känner pressen? Jag har två saker på certifieringen som jag måste klara, för att vara klar med hela andra certifieringen, och jag vill verkligen klara! Jag vet att jag kan, men jag vet inte varför det aldrig går när jag väl är på plats. Nu är det visserligen ett tag sen, men efter att ha fått jobba nu i November så kanske det sitter i fingrarna igen? 


Okey, nu kanske inte alla fattar vad det är jag skriver om, men jag jobbar ju som croupier, men det är ett tag sen som jag gjorde ett jobbpass, men kommer sätta igång att jobba igen nu i November. Det känns riktigt bra måste jag säga! Jag älskar ju jobbet, och jag hoppas att jag ska kunna kombinera det jobbet med allt vad jag gör här i mitt liv! 


See you


Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 28 oktober 2013 10:21

Min frukost får bestå av lite laktosfri fil med müsli, 2 ägg och en kopp thé :)

Av mammatillelsa - 28 oktober 2013 09:43

Blev en timmes promenad ca, om man räknar bort när jag var in i affären och handlade ägg till frukosten :) 


så nu sitter jag här och tar det lugnt, äter en banan och väntar på att äggen ska bli klara :) 


Vad ska man mer hitta på idag då? Måste kolla efter en tvättid och kanske eventuellt försöka komma iväg med karln och träna lite :) Om det hinns med :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag, blir väll att städa kanske, eller ta det lugnt, läsa lite och så. Nån som har nått förslag på vad man kan göra? 


See you


Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 28 oktober 2013 07:57

Det innebär ny vecka med nya möjligheter. 


Den här dagen började kanske inte riktigt exakt så som jag hade hoppats på att den skulle börja, men man får försöka vända på det så att det blir till nått bra till slut. Jag ska strax byta om till lite "träningskläder" så att jag kan ta mig ut i det här tråkiga vädret på en PW :) Det regnar iallafall inte längre som det annars har gjort hela natten och morgonen, så det är ju tur det. Slipper jag bli genomvåt på turen :) 


See you


Xoxo 

Lifeisadream   

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards