Alla inlägg den 2 november 2013

Av mammatillelsa - 2 november 2013 08:30

Vilket betyder att idag så har karln halloweenfest. Och det är utklädnad som gäller. 


Jaja, det var det det. Jag är vaken nu, vilket karln inte är. Han ligger och sover för fullt, och ska ligga och sova i några timmar till hade han väll tänkt - för att han ska orka med natten! 


Så, vad ska jag roa mig med då?

Känns ju inte som nån idé att duscha och fixa sig nu, eftersom att man ska duscha och fixa sig sen igen. 


Lite tråkigt att jag inte lyckades få upp nå bilder igår från mobilen, men så fort jag försökte lägga till en bild i inlägget så loggades hela appen om, så att allt försvann. Och eftersom att jag inte sitter vid min dator när jag skriver, så kommer ju inte bilderna över till datorn heller. Sitter alltid på min karls dator, om inte han använder den, i och med att jag inte använder datorn till så mycket. Det känns ju bara onödigt då att plocka upp min dator, men det får jag kanske lov att börja göra ändå, om appen ska fortsätta bråka? Vill ju kunna lägga in bilder på bloggen också, och mina bilder på telefonen åker ju automatisk till min dator. Haha, nog om mina bilder nu :P 


Undrar om man kanske ska vara snäll mot karln och fixa en egen spotify? 

Haha, jag snor ju alltid hans spotify och tvingar honom att lyssna i offlineläge om han ska använda den :P Han sa åt mig några gånger att jag skulle fixa en egen, men nu har det varit tyst på honom om det :P Undrar vad som händer där? 

 

 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards