Alla inlägg den 4 november 2013

Av mammatillelsa - 4 november 2013 20:10

Skriker på mig, för att jag har pinat den med massa mjölkprodukter och andra onyttigheter. Men nu har jag skaffat mig en ganska bra app på telefonen, som räknar ut kaloriintaget jag ska ha per dag och så skriver man i vad man har ätit och dylikt :) plus att jag nu lämnat över allt godis och sånt till min familj i Fagersta, så nu får dom få i sig massa onyttigheter istället :P

Av mammatillelsa - 4 november 2013 12:53

Det kan jag lova att jag är.. Det är längesen som jag vägde såhär mycket, och det jobbiga är att jag lovade mig själv att aldrig gå upp såhär mycket i vikt igen. Det är tur att jag börjar jobba snart, då brukar jag kunna få ordning och struktur på livet igen, så vi får väll hoppas det. Till nyår ska jag fasiken ha gått ner någorlunda så att jag ligger där jag vill ligga. Jag vet att jag kan - och jag ska!

Av mammatillelsa - 4 november 2013 09:55

Vilket innebär att man har nya möjligheter! Och idag fyller även världens bästa systerdotter år, hela 7 år! Tiden går för fort, man hinner ju inte med :( Det är iallafall världens bästa lillskrutta Alicia :) <3 Mosters stora lilla prinsessa! :)

Jadu, annars då? Jag ligger fortfarande i sängen, känner mig jätte död och så får man väll passa på medan man kan :P Detta är sista veckan att vara heltidsarbetslös! Jiiiihooooo!!! :D

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards