Alla inlägg den 8 november 2013

Av mammatillelsa - 8 november 2013 14:37

 


Haha, det var precis vad jag gjorde, med denna flaskan :) Haha, det är en sån där flaska som det liksom inte är ett vanligt hål i, utan det är som att det är ett lås, och sen när du suger så kommer det vatten, eller när du trycker jätte hårt. Haha, så jag tröck, för tänkte att det bara skulle komma luft, men så tänkte jag inte på att jag vickade på flaskan, så karln fick världens vattensprut rakt i örat xD Hahahahaha, jag höll på att dö av garv!! Och förstå hans chock, inte direkt va han va beredd på ! :P Och inte direkt vad jag hade tänkt mig heller, så det slutade med att jag hade så ont och grät för att jag skrattade så mycket, och sen blev det lite av ett vattenkrig där i sängen med den där flaskan :) Men det kan man väll bjuda på, eller? :P 

 


Så var det iallafall! Efter detta så har vi också varit iväg och ätit kinabuffé, och jag fick så jäkla ont i magen! Fast det är väll egentligen inget nytt, jag har lite problem med magen då och då, och det blir ju inte bättre av att jag inte lär mig hur mycket min mage klarar av att äta, eller känna av i tid att jag är mätt. Jag är lite konstigt ibland, och lite trög ibland på att lära mig saker om min kropp :P Men men, det lär jag väll mig så småningom. 


Vad har alla för planer för kvällen då? Jag har hela ansvaret att planera kvällen, så vi får väll se vart det tar oss :P 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards