Alla inlägg den 17 januari 2014

Av mammatillelsa - 17 januari 2014 17:48

Min sambo frågade idag om jag hade uppdaterat nånting på bloggen, och jag svarar att neej, det har jag inte gjort. Han tycker att det var ett tag sen som jag skrev nånting, så då tänkte jag att jag får väll lov att skriva nu då.

Dock så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att han nu har lagat en maträtt som kommer från mig, fast från början kommer från min mamma :) Haha, så nu är det dags att äta pasta tagliatelle med kyckling och pestosås :) Mums! 


Jag kommer nog börja skriva snart igen, känner att det är dags att jag börjar skriva av mig lite igen vad som händer och sker i mitt liv. Ni har ju inte fått höra så mycket alls av mig på lite mer än en månad tror jag det är, eller nått sånt! 


Höres! 


Lifeisadream

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards