Alla inlägg den 21 januari 2014

Av mammatillelsa - 21 januari 2014 17:13

Snacka om att man verkligen vänjer sig fort vid att få vara ledig, även fast att jag tycker om att få jobba! Idag är en sån dag där jag äntligen har fått jobba igen, och då har jag varit ledig sen i onsdags. Gick av i onsdags vid 14.00, så efter det har jag varit ledig, fram tills idag. Så idag jobbade jag 5.00-14.00 igen :) Känns skönt, även fast att det var en riktig skitdag på jobbet. Gick absolut inge bra idag, och det var mycket åkande fram och tillbaka, vilket gör att massor med tid försvinner på det! Men men, som min karl sa, "det är ju typ första gången som du inte klarar det!". Och så är det ju kanske, men jag blir ändå så förbannad på mig själv när jag inte klarar det som jag ska göra på en dag. Riktigt störande och irriterande. 


Efter jobbet åkte jag en sväng till Hälla innan jag drog mig hemåt. Hade egentligen tänkt att jag skulle sola, men efter att jag hade varit in på Rusta och nästan var inne på solstudion, så kände jag att jag verkligen inte pallade med att sola. Hur man nu inte kan orka det, det vet jag inte. Brukar alltid tycka att det är så himla skönt och avslappnande att få sola, men jag vet inte, orkade verkligen inte idag. Så då åkte jag hem istället. 


Och här kom nedslaget! Eller inte ett nedslag egentligen, men skulle iväg och träna när karln slutade jobbet, men jag hittade verkligen ingen energi alls till det, och frös och hade mig, så gick till soffan istället med filten runt mig. Och här sitter jag just nu med datorn i knät och tvn på, samt boken bredvid mig :) Fast har varit ut till köket också för att kolla på dom nya poddarna som Niklas kom hem med :) Han hade beställt lite poddar och ett ställ till våran Dolce Gusto, så det var jag ut och kollade på, samt smakade en av mina nya smaker till den :) Jag är inte en sån som dricker kaffe speciellt mycket, så jag har fått isthé och olika typer av varm choklad :) 


Jahapp, SÅ intressant har min dag varit! 


Men nu ska jag ta och läsa lite innan maten är klar :) Det blir en väldigt enkel mat idag, så karln får laga den :) 


Xoxo

Lifeisadream    

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards