Alla inlägg den 7 maj 2014

Av mammatillelsa - 7 maj 2014 09:54

Så är det.


Nu var det riktigt längesen jag uppdaterade här, det vet jag, men det är för att jag antingen inte riktigt har haft tid eller för att jag helt enkelt inte har haft så mycket att skriva. Nu är det ju så dock att jag tänkte börja skriva lite mer här igen. Då jag är hemma typ hela dagarna, så har jag ju tid att skriva här igen, men det kanske inte kommer bli så roliga inlägg. 


Det kommer väll bli lite mer bilder och så hoppas jag. Eller egentligen så ska jag väll inte skriva vad jag tänkt mig att den ska börja innehålla, för alltid när jag skriver att jag ska bli bättre på att skriva här, eller att det ska bli mer av nånting så blir det ju aldrig så, så ni får helt enkelt se vad som kommer upp här. Och jag får också helt enkelt se vad som kommer upp! 


Jag tänkte bara skriva det just för nu iallafall! Får se om jag kanske eventuellt gör ett inlägg senare, det visar sig. Annars får ni försöka ha lite tålamod med mig, det kanske kommer automatiskt sen att det blir att jag skriver oftare här, eller nått! 


Vi hörs och ses, 

Lifeisadream   

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards