Alla inlägg den 9 maj 2014

Av mammatillelsa - 9 maj 2014 15:19

Har jag suttit och kollat på nu efter lunch. Jag tycker det är en ganska skön serie faktiskt, och det är skönt att göra nått annat än att bara måla och läsa hela tiden. Haha. Jag brukar försöka hålla mig sysselsatt hela tiden, men det är lite tråkigt och svårt ibland när man bara är hemma hela tiden. Man vet till slut inte riktigt vad man ska göra. 


 

Målade naglarna gjorde jag också.

Är inte så jätte duktig på att måla naglarna egentligen, men jag försöker iallafall. 

Tänkte att dom skulle vara lite fräschare till inatt när man ska jobba än vad dom annars är :) 

Så det blev lila, och sen glitter. Ser kanske inte så jätte bra ut på bilden, men det ser helt okey ut i verkligheten iallafall :) 

 


Vad ska man annars hitta på idag då? Jag vet inte riktigt. Skulle behöva kolla efter en kavaj eventuellt, och ett par svarta byxor. Egentligen så kanske jag inte behöver kolla efter kavaj idag, då jag skulle få en annan väst från CherryL, och den västen borde jag kunna ha utan problem :P 

 

Tror att jag kanske ska måla en bild? Eller vad ska jag göra? Jag har noll idé just nu på vad jag ska göra. Är det någon som har något förslag? Kan ju inte göra mig redo för jobb än iallafall, eftersom att jag inte behöver vara borta på parkeringen fören klockan 20.00 Då bär det av till Eskilstuna där jag ska jobba i natt, och även en annan kollega från Västerås :) 


Xoxo

Lifeisadream   

Av mammatillelsa - 9 maj 2014 12:25

Hade tänkt att jag skulle lägga upp bilderna igårkväll egentligen innan jag gick och la mig, men blev alldeles för trött, så tänkte att jag skulle visa dom nu istället. 


Målade tre bilder under gårdagen, brukar kunna göra en eller två om dagen så inget konstigt att jag målar mycket, men igår blev det tre. Kunde inte riktigt sluta måla, och det tar ju sin lilla tid. Det tar lite längre tid att göra en bild än vad man kanske förestäler sig, men det gör ingenting, för då får jag ju tiden att gå. Och jag försvinner verkligen in i min egna lilla värld när jag sitter och målar. Musik och måla, då är jag borta! :) 

 

 

Första bilden jag målade igår. 

Inget speciellt egentligen, bara rutor och färg! :) 

 


 

Andra bilden som gjordes igår.

Den här var lite skön att göra faktiskt! :) 

 


 

Tredje bilden som gjordes igår. 

Den var den sista, och den satt jag och kämpade med tills den var klar.

Ville inte gå och lägga mig innan jag hade målat klart den :) 



Xoxo

Lifeisadream   

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards