Alla inlägg den 21 juli 2014

Av mammatillelsa - 21 juli 2014 17:46

Och det ska bli så himla skönt! Jag verkligen längtar kan jag ju lova, och nu är det inte lång tid kvar. Det har gått väldigt snabbt ändå måste jag säga, från att det kändes som att det skulle ta jätte lång tid, till nu - då det bara är 4 dagar kvar sen flyttar vi till nya lägenheten! Den är så fin, och jag har tusen tankar på hur jag ska kunna inreda och fixa, och inreda lillans rum :) 

 

 

Det ären del kartonger, och då är inte allting packat ännu.

Fast 5 av dom där kartongerna är än så länge tomma, men dom är snart fyllda dom också. Man har så sjukt mycket grejer, så det är inte sant, men men. Så blir det ju. Och jag längtar! Ska försöka packa en eller två kartonger sen efter jag ätit, just nu är jag helt slut efter den här dagen.

 

Var till barnmorskan idag, och efter det så skulle jag hjälpa N att köpa lister, bara det att vi var ju tvungna in i en annan butik innan det, plus hämta släp, och sen skulle vi försöka få upp listerna också, vilket inte var det lättaste. Då dom var så långa så gick det inte att gå i trappen med dom, och dom gick inte att få in i hissen, så snilleblixtarna kommer på att vi kan ta det genom köksfönstret. Sagt och gjort, vi krånglade ihop så att vi kunde dra upp listerna från baksidan/källarplan upp till tredje våningen där vi har lägenheten. Det tog sin lilla tid, och jag trodde jag skulle dö där ute i värmen, men det gick! Vi fick upp alla listerna :D 

Efter det så var jag snäll och följde med och hämtade nya dörrar också, och lämnade dom i nya lägenheten. Där tog det stopp! Där tappade jag all energi och ork, så då åkte vi och lämnade släpet och N skjutsade hem mig. Han fick hjälp en stund iallafall, så det var ju bra, och han var/är tacksam för det - hoppas jag iallafall :D 

 


Hemma nu iallafall, sprang iväg med två kuvert som skulle postas och passade på att panta lite burkar som vi hade hemma! Blev tillräckligt för att köpa vindruvor som kostade 15 kronor - yeay! :D 

Diskade upp all disk som fanns - ett riktigt diskberg! Så har varit lite duktig idag iallafall. Nu så känns det som hela min kropp ska dö eller nått, men jag måste försöka fixa ihop lite mat och försöka packa nån kartong iallafall innan jag duschar och kryper ner i soffan med film och gott :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards