Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Dålig uppdatering - igen

Av mammatillelsa - 28 juli 2014 09:20

I know - har varit dålig på att skriva nu i några dagar, men det är bara för att det har varit fullt upp hela dagarna. Fick ju lov att hjälpa N förra veckan sista dagarna innan vi skulle flytta för att nya lägenheten skulle hinna bli klar. Hjälpte till så gott jag kunde och så mycket min kropp orkade. Sen skulle vi ju packa ihop det som va kvar att packa i gamla lägenheten också, och sen kom självaste flyttdagen. Tack vare att vi hade så många som hjälpte så gick det riktigt fort.

Första lasset gick jätte fort, och andra lasset tog lite längre tid eftersom att alla var trötta och hungriga, så det gick inte lika fort som med första lasset, och det blev lite grejer kvar i gamla lägenheten.

Nu har vi mest fokuserat på att få bort så mycket kartonger som möjligt, och jag har typ dött på vägen känns det som. Svullen om händer och fötter, ryggen dör och hela jag dör.

Idag måste vi ta tag i städningen av den gamla lägenheten och hämta sista småplocket där borta, sen kan man nästan slappna av med allt. N måste ringa och boka besiktning också :P

 
 
förspel

förspel

28 juli 2014 11:30

kram på dig life is a dream! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt.

Fortsätt skriva! Kram <3

/Lina

http://förspel.se

mammatillelsa

13 augusti 2014 08:39

Oj, man tackar! Det hade jag ingen aning om. Är ledsen att det inte blir så jätte mycket uppdateringar, och jag måste säga att jag är väldigt förvånad :P Trodde faktiskt inte att det var nån som läste bloggen :)

Jätte kul att höra att du gillar hur jag skriver, och det jag skriver :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards