Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av mammatillelsa - 19 augusti 2014 20:25

Det är väll det idag? Känner mig helt dagvild hela tiden, har noll koll på vad det är för dagar och så vidare.

Idag har vi iallafall varit hos barnmorskan och kollat så att allt ser bra ut. Jag följer kurvan för mitt sf-mått, och mina värden har höjts, men ska fortsätta äta tabletterna så då är det bara att göra det. Hon sa ingenting hur mitt blodtryck såg ut den här gången dock, men allting såg bra ut sa hon. Lillskruttan va en luten buse och gömde sig hela tiden så att det var svårt att få fram hjärtljudet - men skam den som ger sig! 145 slag i minuten :)

Annars har jag mest tagit det lugnt idag, försökt sticka klart filten så att jag kan börja på nästa pyssel, och sen varit iväg och handlat tillsammans med N.

Han fick även laga mat idag - ugnspannkaka med bacon och lingonsylt och grädde till det :) Jag vet inte hur man gör ugnspannkaka - eller vanligt pannkaka - så det åker han dit på att göra :P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards