Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av mammatillelsa - 25 augusti 2014 23:30

Det kan man ju säga. Inge mer fast föda för mig fören nån gång imorrn efter lunch, ska nämligen på gastroskopi, och jag ser inte fram emot det, samtidigt som det ska bli skönt att få göra det!

Av mammatillelsa - 25 augusti 2014 13:11

 

Köpte denna söta bok i onsdags :) Ska försöka fylla i så mycket jag bara kan i den, lite halvsvårt när man gått så långt i graviditeten som jag gjort nu :P 

 

 

Målade denna i fredags :) 

 

 

Bröllopsdag :) 

 

 

Brudpar, faddrar och dopbarnet :) 

 

 

Bröllopsvals såklart :) Med lite pussande också :) <3 

 

 

Av mammatillelsa - 25 augusti 2014 09:58

Fast mina dagar brukar ju se ut ungefär på samma sätt tyvärr oavsett vad det är för vecka. Förutom förra veckan, för då var mina dagar fulla med massa saker :) Hela onsdagen fick jag träffa underbara vänner, torsdag träffade jag också underbar vän, och sen fixade jag lite hemma. Var helt död på torsdagen, så orkade inte med så jätte mycket, men försökte så gott det gick. 

Fredag var det full fart under dagen här hemma, fixade och hade mig, och sen på kvällen blev det mat och bio med N, hans syster och hennes kille :) Det var riktigt trevligt :) 

Lördag var det bröllop och dop som stod på schemat, så vi kom hem ganska sent. 

Igår (söndag) var vi över en sväng till min pappa, sen satt jag och pysslade och hade mig så gott jag orkade :) 

 

Ska visa lite bilder från dagarna senare :) 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards