Alla inlägg den 2 september 2014

Av mammatillelsa - 2 september 2014 10:35

Kände för att fixa mig lite extra idag, men efter det är jag typ helt strandad... Ligger i soffan med min onda kropp, super trött och typ bara glor. Och snart måste man äta också, orkar inte :(

Av mammatillelsa - 2 september 2014 08:17

Fick hem nya bebiskläder som jag köpt från en på facebook igår :) 3 bodysar i New Born och tre lika i storleken större :)

Den här med ugglan tycker jag är grymt gullig :)

Nu har vi typ kläder så det räcker och blir över, dock så finns det ett par kläder till som jag skulle vilja köpa innan jag är nöjd :)

Sen har vi nog allt hemma som vi behöver ha - förutom badbalja. Det är ingen brådska att fixa det som fattas eftersom att det är iallafall 8-9 veckor minst - förhoppningsvis - innan lillskrutten kommer :)

Av mammatillelsa - 2 september 2014 08:13

Den här natten har varit väldigt sömnlös kan jag lova, så känner mig som en riktig zombie idag. Hjärnan funkar inte alls, glömmer bort direkt vad det va jag skulle göra (händer visserligen även när jag inte är trött också, men värre när jag sovit dåligt), och ah. Neej, den här natten har inte varit rolig vill jag lova, så idag vill jag verkligen inte göra nånting, jag vill bara stänga in mig och sova, men det kan man ju inte göra heller.

Min en gammal chef frågade om vi skulle ta en lunch idag då han skulle till Västerås och skriva kontrakt för uthyrning av lägenhet, men jag kan lova att just nu känner jag verkligen inte för att ut och käka lunch. Är verkligen helt död!

Och en till sak, jag fattar verkligen inte hur saker lyckas försvinna! Ja, jag tror på spöken och sånt, och ibland så tror jag mig att det spökar här, men inget som känns otäckt. Men tillbaka till det jag skulle skriva, saker som försvinner. Vi tvättar med flytande tvättmedel här hemma, så vi har ju en tvättkopp då som man lägger in i maskinen. Det som är borta är tvättkoppen, och jag vet inte vart den har tagit vägen heller! Jag har kollat runt i hela badrummet och hittar den verkligen ingenstans - jag vet att jag la den i korgen under maskinen senast jag tvättade med den, men den ligger inte där -, och jag vet inte vart jag ska kolla heller efter den. För vart skulle den kunna ha hamnat nånstans? Jag har kollat bland sängkläderna - trots att jag inte tvättat nå sängkläder - och där finns den inte. Så vart skulle den kunna vara? Den har ju inte fastnat bland dom vanliga kläderna iallafall, för då hade den ju ramlat ur när jag hängde upp kläderna, eller?

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards