Alla inlägg den 3 september 2014

Av mammatillelsa - 3 september 2014 07:05

Var in till förlossningen igår då jag fick så himla ont i magen. EKG sattes, allt såg bra ut. Mitt blodtryck såg bra ut, och urinet, så det var inge större fel på mig. Fick träffa läkare som kollade med ultraljud, och allt såg bra ut. Han kollade lillskrutten, och allt såg jätte bra ut med henne, hon låg med huvudet ner och rumpen uppåt :) Han kikade även mina njurar, och det såg bra ut. Klämde på magen, inge konstigt förutom att det gjorde ont på två ställen när han tryckte. Så efter timmarna på förlossningen - jag går därifrån med recept utskrivet för magmedicin!! Hur ofta händer det? Han trodde att det var min magkatarr som spökade, så nu blir det ännu mer tabletter som jag ska äta fram till lillskrutten behagar titta ut, får hoppas att den här medicinen hjälper, för det är det guld värt i så fall. Efter det blir det att återgå till mina vanliga tabletter som jag slutade med när jag blev gravid.


Det var min vistelse igår iallafall på förlossningen. Hände inte så mycket mer efter det eftersom att jag blev helt slut av allt.

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards