Alla inlägg den 9 september 2014

Av mammatillelsa - 9 september 2014 10:24

Jo, det kan jag säga att jag är! Är riktigt trött på det här nu, att vara gravid alltså! 

Jag har konstant ont, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ryggen dödar mig, höger sida vid revbenen dödar mig, jag sover som en kratta, trött i huvudet vilket resulterar i ont i huvudet och ont i ögonen. Jag kan inte sitta, ligga, stå eller gå utan att jag har ont. Vad ska jag göra? Ja, jag gnäller! Jag vet att jag bär världens mirakel i magen, och jag har sagt att hon är värd tusen gånger om - och det är hon - men jag är ändå så jäkla trött på det här nu! Jag vill vara pigga och glada jag igen! Hon som orkar hålla igång hela tiden, hon som inte har konstant ont, hon som tar i för kung och fosterland när hon får chansen, hon som jobbar, hon som orkar träffa familj och vänner - hon den där som har energin och styrkan! 

 

Jag vet att jag egentligen inte ska klaga, det finns dom som har det värre än mig, men iallafall! Jag mår inge bra, och jag mår dåligt över det, för jag är en sån som oftast alltid mår bra! Så det är tröttsamt. Och jag längtar så enormt mycket efter våran skatt som ligger där i magen, men än så länge är hon för liten. Om någon vecka så får hon mer än gärna komma. Jag är livrädd för att jag ska gå över tiden, för det vill jag verkligen inte göra! 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards