Direktlänk till inlägg 10 september 2014

Lugn dag

Av mammatillelsa - 10 september 2014 20:12

Jag har faktiskt inte gjort så jätte mycket idag, och för en gångs skull så kändes det riktigt skönt. Brukar ju annars kunna bli väldigt rastlös och sådär, jag vill ju gärna göra nånting hela tiden, men idag gjorde jag inte det. Sorterade väll upp lite i min allt-i-allo-låda, och fixade den där ljusgrejen, men annars har jag inte gjort så överdrivet mycket. Startat en maskin med disk, badat, påbörjat en ny teckning med färg, kikat några avsnitt av Vampire Diaries, cyklat ner till stan där jag mötte upp min sambo, stack in på apoteket och köpte mer Niferex och gravidvitamintabletter, kikade snabbt på Panduro och Lagerhaus, för att sedan cykla hem. Gjorde varma mackor och sen har jag typ bara degat i sängen efter det. Så nu tänkte jag att jag skulle kika lite serie eller film på datorn här i sängen innan jag ska sova. Imorrn blir det upp före 7, då jag ska hinna duscha och äta, för att sedan vara nere hos barnmorskan imorrn klockan 8 på morgonen. När min sambo ska välja tider så blir det tidiga tider, då han ofta har massa möten på mornarna och sådär på jobbet. Så 8.00 hos barnmorskan imorrn, som är nere på stan. Och vi måste cykla eftersom att N har sin bil inne på verkstan. Det är dessutom en ny barnmorska, så det ska bli intressant :) Hoppas verkligen att det känns bra med henne :) Med min förra så kändes det väll inte så super bra, men det funkade. Det borde inte vara värre än förra iallafall, för då börjar jag gråta! 

 

Neej, nu ska jag som sagt kika lite på datorn innan jag säger god natt och tänker sova :) Ombytt är jag iallafall redan, men ska nog gå och borsta tänderna innan jag börjar kika kanske? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards