Alla inlägg den 7 november 2014

Av mammatillelsa - 7 november 2014 09:59

Visst, det är klart man fattar att det kommer göra ont när man har värkar, men så här ont! Känns ju som att hela ryggen ska gå av när värkarna kommer, och så ska man försöka andas igenom värkarna! Och jag som brukar klaga när jag har mens i vanliga fall, den mensvärken är ju rena barnleken jämfört med det här! Hur länge ska man ha så här ont egentligen?! Och på det så är dom inte helt regelbundna heller, utan kommer som dom själva känner för! Än så länge klarar jag mig med att vara hemma, men det känns som att jag snart kommer ge upp det och åka in till förlossningen! Den här smärtan alltså!! Och jag vill inte att allting ska gå för fort heller, och mamma måste hinna komma innan också, och gud vet allt! Neej, smärta är vad det är iallafall, men snart är det väll dags att röra sig mot förlossningen om det inte lägger sig om en stund. 

 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards