Alla inlägg den 12 november 2014

Av mammatillelsa - 12 november 2014 09:45

Nu har man varit hemma från bb nästan två dagar :) Det känns helt overkligt, men nu har man börjat landa och börjar sakta men säkert komma in i livet med en liten knodd. Hon är så sjukt underbar, är så kär så det finns inte.

Jag tänkte att jag skulle berätta om min förlossning också, men det gör jag kite senare, när jag sitter vid datorn. Nu har jag dessutom lilla hjärtat sovandes på mitt bröst, så jag njuter för fullt av hennes närhet. Helt sjukt hur mycket kärlek man kan känna till en människa.

På dom här dygnen som hon har funnits har det försvunnit drygt 10 kg från min kropp också, så det går ju åt rätt håll iallafall. Nu önskar jag bara att toabesöken ska gå lika smidigt, inte lätt när det gör ont. Haha, mer än man vill veta kanske, men ja :P Kommer skriva lite sen om min förlossning!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards