Alla inlägg den 12 januari 2015

Av mammatillelsa - 12 januari 2015 22:59

Klarat av bvc idag, och nästa besök är i början av februari, vilket innebär att det är dags för vaccination då. Usch, två sprutor som tas samtidigt - en i vardera ben! Usch vad jag inte ser fram emot det, min lilla skrutta. Den gånger kommer dock Niklas att få lov att följa med.

Hann även med att äta middag ute på Erikslund med min storasyster, lämna in dator på MediaMarkt som inte riktigt funkar och gått på promenad! Herregud säger jag bara! Halt, blött och snö! Inte lött med barnvagn!

Nu ligger vi här i sängen, har en sovande liten prinsessa på bröstet. Kan inte vara lätt alla gånger att vara liten och trött. Hon vägrade somna i N's famn, jag la mig i sängen med henne på bröstet och nappen u munnen, och hon somna på 2 röda. Nu blir det till att kika film innan man somnar!

Av mammatillelsa - 12 januari 2015 12:27

Ajjemän! Precis kommit hem igen från återkontrollen - allting såg jätte bra ut, så bara att tuta och köra! ? Nu vet jag även hur mycket jag vägde innan lilla hjärtat kom ut - 92 kilo! Idag väger jag 78 kilo, så det är ändå 14 kilo som försvunnit från min kropp. Dock fortfarande 18 kilo kvar till min ursprungsvikt, men 10 kilo tills jag väger som jag gjorde första gången hos barnmorskan.

Jaja, då var det klart iallafall, ska tillbaka dit 27 januari, då sätter vi i en p-stav :) 3 år tills man kan skaffa nästa barn, det blir väll bra?

Världens snörusk är det ute också, och alla bilister är jätte osäkra och rädda ute på vägarna. Varför tar man bilen överhuvudtaget om man tycker det är läskigt att köra bil när det är massor med snö? Det fattar jag verkligen inte! Jaja, passa på att njut av snön nu, för senare idag ska det bli plusgrader igen och regn - blä!!

Nu blir det att slänga i sig lite lunch innan man ska tillbaka till Prima, denna gången lilltösa som ska kollas ?

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards