Alla inlägg den 13 januari 2015

Av mammatillelsa - 13 januari 2015 22:20

Vad skulle jag göra utan dig mitt älskade barn  <3 Jag skulle inte kunna tänka mig en värld utan dig, du är min värld! 
Du är den pusselbiten som fattats i mitt liv under så många år! <3 Att du finns i mitt liv, att jag har fått vara med och få dig till livet, det är en sån enorm känsla!
Vad skulle jag göra utan dig?
Jag kommer göra allt för dig min älskade fina dotter, allt för att du ska vara trygg och känna dig älskad! <3 
Det finns inga ord i hela världen som kan förklara min kärlek till dig, hur enorma mina känslor är för dig! <3
Att du inte kan komma till ro och somna nån annanstans än i mammas famn vissa gånger, det känns bra! Då vet jag vilken enorm trygghet du känner hos mig! <3
Jag kommer alltid göra allt vad jag kan för att du ska få må bra och känna trygghet <3

Du är mitt allt, hela min värld - och jag vill vara hela din värld <3

Av mammatillelsa - 13 januari 2015 18:18

Mitt hår innan jag åkte ner till stan :)

Mitt hår efter att jag varit på stan :) Plus att hon färgade mina ögonbryn och noprade :)

Mina naglar innan jag åkte ner till stan :)

Mina naglar efter att jag varit på stan :)

Av mammatillelsa - 13 januari 2015 18:11

Men nu är det snart slut. Varit på salongen typ hela dagen så är helt slut, och lagom till jag kom hem valde min mage att pajja ihop ? Ska bli intressant att se hur den här kvällen ter sig då Niklas kommer vara borta resten av kvällen. Just nu ligger jag i soffan med Elsa på bröstet.

Elsa fick vara med sin gudmor AnnIrene medan jag blev ompysslad ?

Av mammatillelsa - 13 januari 2015 08:28

Känns som att jag och E inte gör nånting annat än att flänger runt överallt - när ska vi bara vara hemma en hel dag och bara göra ingenting? Nu ska vi strax promenera ner till stan, möta upp hennes gudmor AI, och så ska E få vara med henne medan jag ska fixa hår och naglar.

Det ska bli skönt att bli lite ompysslad, även om jag mer än gärna hade legat kvar i sängen med E och kollat på film ? Det kan man göra nån annan gång ?

Nej, borsta tänderna och klä på oss ute kläder!

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards