Alla inlägg den 15 januari 2015

Av mammatillelsa - 15 januari 2015 11:36

Alltså, vilken kväll igår!
Hade fått av Niklas att gå ut och äta, så vi bokade bord på Kajplats 9 igår kväll :)
Elsa fick vara hos sin gudmor AnnIrene - helt underbart! Gud vad jag älskar den tjejen, och jag är så glad att hon är gudmor till min dotter!
Iallafall så var vi ut och åt igår på K9, pch vilken underbar mat! Det var mycket mat för pengarna kan jag ju lova, och så himla mysigt där inne också :)
Vi åt trerätters, fast man hade kunnat skippa tredje rätten. Gud va överfylld man va när man gick därifrån! Men gott var det! Tyvärr så tog jag inge bilder på maten, men mums mums!
Förrätt tog jag blåmusslor med nå olika kryddor - super gott! Och massor!!
Varmrätt blev det skaldjursrisotto med kind av nån fisk. Kommer inte ihåg vilken fisk - men gudars! Dom är verkligen inte snåla med maten! Blev lite maffigt efter en stund, så fick bara i min hälften av maten, men riktigt gott var det!
Efterrätt blev det cremé bruleé med havtornskanipé(?). Typ sorbe :) Super gott, och även här var det massor!

Värt pengarna? Absolut!! Det här stället rekommenderar jag varmt :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards