Alla inlägg den 30 januari 2015

Av mammatillelsa - 30 januari 2015 07:56


Busfia i babygymmet och jag sitter och äter frukost :) Tänk att jag har haft den lyckan att få just min dotter till dotter :)

Frukosten idag består av juice, scones med kiri och ost, samt te och "smoothie". Dock blir det nog ingen smoothie för jag ät helt proppmätt efter sconesen xD

Dagens Elsa
Dregglis från Cubus som hon fått av sin gudmor.
Body från Baby by Lindex.
Byxor från Kapphal märket Newbie.
Strumpor tror jag är från Kapphal, som hon fått av sin Faster och farbror Emil.

Av mammatillelsa - 30 januari 2015 06:48

Tacopaj som vi åt till middag igår - mums mums!

* Botten är vanlig sconesdeg, jag brukar oftast göra efter det recept som har fil.

* Gör vanlig tacoköttfärs som du har i formen (botten först såklart)

* Blanda crème fraiche, hackade tomater och salsasås i en bunke och rör om. En liten burk crème fraiche, och sen höftar jag på det andra. Häll över det över köttfärsen.

* På med ost uppepå och in i ugnen :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards