Alla inlägg den 3 februari 2015

Av mammatillelsa - 3 februari 2015 20:07

Det gick ju jätte bra att inte äta nå godis och så - not! Haha, har typ mensvärk idag, och världens sötsug, så så blev det. Myser massor i soffan med tända ljus, vindruvor, choklad, glass och Niklas äter semlor :)

Livet · Mat
Av mammatillelsa - 3 februari 2015 14:37

Lillbusan leker i gymmet och jag sitter och äter sen lunch. Sallad från gårdagen och crêpes från tidigare dagar. Ser inte så aptitretande ut kanske, men det är helt okey :)

Av mammatillelsa - 3 februari 2015 11:42


Ibland blir det ombyte och då lär man ju visa det också ;) Det blir ju en till dagens outfit liksom ;)

Här är dregglisen från Cubus, heldressen från NameIT/från farbror och faster Karin och fortfarande samma strumpor som förra outfiten :)

Nu ligger hon i gymmet och leker, och jag ska gå och diska upp hennes flaskor hade jag tänkt :) Blir ju en del sånt om dagarna :)

Av mammatillelsa - 3 februari 2015 08:43


Dregglis från Cubus
Body med stjärnor från NameIT/fått av Farbror och Faster Karin
Mjukisbyxor från stora moster och kusinerna
Strumpor från Åhlens/fått av Gudmor Sara och Daniel

Av mammatillelsa - 3 februari 2015 08:07


Kan man annat än att må bra av dwn här lilla gla'fisen? Varje morgon vaknar hon på underbart glatt humör, så himla underbart och mysigt :) Nu sitter vi och myser lite i soffan, lillskrotan i knät, MTV och frukost :) Passa på att mysa innan hon somnar :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards