Alla inlägg den 4 februari 2015

Av mammatillelsa - 4 februari 2015 20:59

Detta fick bli våran middag efter att ha varit ut på en kort turfpromenad :) Det gick snabbt att kasta ihop :)

Nu myser vi i soffan och äntligen har lillskruttan somnat efter en del småkrångel. På dagarna somnar hon hur lätt som helst, men på kvällen krånglas det alltid. Varför är det så tro?

Av mammatillelsa - 4 februari 2015 13:49

Dom här stunderna när det är lugn mitt på dagarna, sitta och äta lunch och bara vara, dom händer inte så ofta :P Missförstå mig rätt, jag älskar min dotter och vill gärna vara med henne dygnet runt, men att bara få vara, få pyssla med det man känner för, äta utan att ha nån i knät - dom stunderna är ganska sköna också. Jag tror att man behöver dom om man ska orka vara den bästa mamman för sitt barn - eller vad tror ni?

Min underbara prinsessa ligger iallafall och sover i sitt sovrum nu, så jag har hunnit äta lunch och läst lite i ViFöräldrar - inte ofta man hinner läsa i tidningar. Även hunnit dammsuga listerna i köket lite snabbt :) Tänkte jag skulle ge mig på att städa och tvätta så mycket som möjligt nu när hon sover. Fast måste lägga in hennes kläder i garderoben igen först :P Skulle kolla igenom hennes kläder som hon har, men kom inte så jätte långt med det då hon vaknade :P Så nu ska jag lägga in det i garderoben igen innan jag börjar ge mig på att försöka städa så mycket som möjligt. Man vet ju aldrig hur länge hon tänkte sova :P

Av mammatillelsa - 4 februari 2015 09:11

Inte lätt att ta kort på en vilding ;P

* Hårband med Rosett från Pärlis
* Dregglis från Cubus
* Body vet jag inte riktigt vart den är ifrån
* Röda byxor med snöflingor från H&M

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards