Alla inlägg den 7 februari 2015

Av mammatillelsa - 7 februari 2015 20:18


Då var man redo och klar för en jobbnatt! Eller redo och redo, jag är klar för att åka och jobba, men först måste man säga hej då till sina älsklingar! Snaaaaaart hemma igen!! :D

Av mammatillelsa - 7 februari 2015 19:38

Jag har funderat ett tag på vilka det är som läser min blogg egentligen så - Vilka är ni? Har ni lust att berätta lite vilka ni är? Och om ni bloggar? Adress till bloggen?

Ha en super trevlig kväll allihop, jag hoppas på att natten går fort så att jag får hem och nosa på min bebis <3 (och jag har inte ens åkt till jobbet än xD)

Av mammatillelsa - 7 februari 2015 18:58


Finns det nå bättre än att mysa såhär innan ett nattpass och innan man måste börja fixa sig!? I love my little girl!!

Av mammatillelsa - 7 februari 2015 16:57

Missade chansen att vara ledig idag när jag låg och vilade/sov med lillskruttan, otur! Det är lite halvtufft att redan vara tillbaka och jobba, men jag försöker iallafall. Var inte så jätte peppad på att jobba idag då jag är jätte trött, världens tandvärk och ont i huvudet, så det var otur att man såg det smset typ 2 timmar försent :( Jag brukar normalt vakna av att jag får sms, men nu var jag tydligen jätte trött. Jaja, fyra och en halv timme ska jag väll kunna klara av, 21.00-01.30, och så får man mysa med sitt barn igen :)


Finns det nå mysigare än att ligga bredvid den här underbara varelsen och sova? :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards