Alla inlägg den 8 februari 2015

Av mammatillelsa - 8 februari 2015 21:52

Då ligger man nerbäddad i sängen, bredvid en sovande liten skruttunge :) Vi ska kika på en film, känner mig inte så jätte pigg tyvärr :( Livrädd att jag är på väg att bli sjuk då jag har jätte ont i magen och har haft det i några timmar nu :(

Hoppas att det är bättre imorrn när jag vaknar!

Av mammatillelsa - 8 februari 2015 11:47

Jahapp, då har man städat lägenheten efter den pyttelilla energin man hade, så nu är man inte att leka med längre. Ingen energi alls, trött, irriterad och gud vet allt!

Irriterad på vissa saker, men jag får försöka jobba alla pass som går att jobba på en månad, så ska jag se till att anlita städhjälp! Skulle underlätta så himla mycket, så slipper man känna stress över att det är skitigt, och att man ska behöva bli sjuk innan man hjälps åt att städa. Jag hinner inte städa när jag är hemma själv med Elsa - och jag vill inte tillbringa tiden med att städa när jag vill vara med henne. Menar, det kostar inte så mycket i månaden att ha städhjälp, förutom första månaden som blir lite mer, men det är ju en engångskostnad.

Aja, jag ska äta nånting nu, snart kommer Elsa vakna också och vilja ha mat, så ah jag vet inte. Hela den här dagen känns bara blääää! Har sovit typ 4 timmar totalt kanske efter jobbet, så ja, inte bästa dagen idag.

Av mammatillelsa - 8 februari 2015 09:19

Herregu', 3 månader!! Det går så sjukt fort, det slog mig precis att Elsa blir/blev 3 månader idag!! 01.09 exakt så blev hon 3 månader, och då var jag nästan på väg hem :) Helt sjukt vad fort tiden går!! Hon har utvecklats så himla mycket och vuxit så himla mycket dom här 3 månaderna, det känns ju helt sjukt! Stanna tiden lite så att man hinner med tack!

Av mammatillelsa - 8 februari 2015 09:16


Första outfiten fick hon ha på sig i nästan 1 timme iallafall innan hon kräkte ner den ;P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards