Alla inlägg den 11 februari 2015

Av mammatillelsa - 11 februari 2015 14:45

Tycker så synd om min lilla plutta. Hon har varit helt utslagen av vaccinationen, hon totaldäckade när vi kom hem från bvc, och sov lääääänge så fick lov att väcka henne för att ge mat. Det gick bra, men efter maten så grät hon hela tiden, och inte det vanliga gråten, så misstänkte att hon hade ont, så i med en alvedon! Tur att dom där supparna inte är speciellt stora och att dom löser upp sig snabbt. Hon blev lite gladare iallafall, men hon är fortfarande inte pigg.

Nu håller hon på att somna igen, undrar om vi ska ut och gå en liten sväng medan det fortfarande är ljust ute, så får hon sova i vagnen.

Av mammatillelsa - 11 februari 2015 07:58


Lyckligt ovetande om vad det är som väntar, så har hon varit riktigt glad och busig hela morgonen :) Nu ligger hon och sover, och det är väll bra antar jag? Tyvärr så kommer hon att vakna när vi är där, vet inte om det är bra eller dåligt, tycker så synd om mitt lilla hjärta <3 <3

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards