Alla inlägg den 12 februari 2015

Av mammatillelsa - 12 februari 2015 22:18

Ibland blir det att massor med tankar och känslor snurrar runt inom en, och skulle jag ens försöka skriva om det här så skulle allt bara bli konstigt och kaos. Det är jätte skönt att kunna skriva av sig precis vad som helst, men ibland måste man ju faktiskt tänka på vad man skriver och hur man skriver saker, och skulle jag skriva allt som snurrar just nu så skulle det som sagt inte bli så jätte bra. Vet inte riktigt hur jag ska få ut alla tankar och ord.... Är nog bäst att sluta skriva nu innan det blir för konstigt.

Av mammatillelsa - 12 februari 2015 08:35

Efter gårdagen och natten så kan jag bara säga att jag är väldigt trött just nu. Det positiva är att min lilla prinsessa är sitt vanliga pigga jag idag :) Det känns verkligen jätte skönt, för igår gjorde det ont i mig och se henne så slö och ha ont och allt vad det va igår! Man vet liksom inte riktigt vad man ska göra när dom är sådär. Tror vi har varit väldigt skonade, hon har inte varit sjuk och så sen hon föddes - peppar peppar - förutom att vissa dagar så är det bara närhet som gäller. Det kan man väll ta liksom :)

Lilla hjärtat ligger iallafall och sover just nu, ganska så vanligt vid det här laget :P Men det innebär att jag fått i mig frukost, och nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag tänker göra nånting mer idag :) Vet knappt vad jag ska göra idag xD

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards