Alla inlägg den 21 februari 2015

Av mammatillelsa - 21 februari 2015 22:19

Ja, det säger vi nu efter en ganska jobbig kväll med en del gråt och skrik. Hoppas att prinsessan sover bra inatt och att ett mirakel sker och hon är helt frisk imorrn!

Av mammatillelsa - 21 februari 2015 10:56

Det blev det, men är ändå helt död idag, men det är väll för att man inte riktigt slappnar av helt när man vet att hon är så pass förkyld som hon är.

Vi la ju en kudde under madrassen så att hon skulle komma upp lite när hon sov, och det gjorde hon, men det innebar tydligen också att hon rullade neråt :P Vaknade och såg att hon låg med huvudet mot Niklas rygg, så lyfte tillbaka henne. Nästa gång så hade hon börjat rulla ner mot mig :P Får bulla upp runt kanterna också misstänker jag om hon inte ska rulla ur nestet :P Hon rör ju så himla mycket på sig. Sen när hon är frisk så är det nog dags att börja låta henne sova i sin säng fast inne hos oss, för Niklas börjar röra på sig mycket mer nu än i början, så är väldigt rädd att han ska råka slänga armen på henne.

Idag blir vi ensamma till imorrn någon gång, så vi får se vad som händer idag.


Min lilla sjukling har fått en egen sovplats i soffan <3

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards