Alla inlägg den 26 februari 2015

Av mammatillelsa - 26 februari 2015 21:56


Äntligen!! Den här dopklänningen har jag vela köpt jag vet inte hur länge - idag äntligen så köpte vi den! Jag är supergla'!

När vi ändå var iväg och skulle handla den så passade vi på att köpa lite annat smått och gott - galgar till Elsas garderob, knappnålar, lite rosa band till dopklänningen, knappar till dregglisar, plastfrotté(?) och lite från ica maxi.

Jag funderar på att börja småfixa med fikat inför dopet, det kan man väll? Man borde väll kunna frysa in?

Min tanke är att jag ska göra cake pops och cup cakes, om man gör bara bollarna utan choklad och pinne så borde man väll kunna frysa in? Och om man gör bara muffins utan toppingen så borde man väll kunna frysa in?

Middag idag blev Biff Rydberg med avocado- och pepparrotssallad från Linas matkasse. Jag ska dela med mig av recepten (har fått OK från Linas Matkasse att göra det), men vill göra det när jag sitter vid en dator. Lite smådrygt att skriva in ett helt recept på mobilen när man vill skriva det på ett visst sätt, då är det smidigare att göra det på datorn - går lite snabbare då.

Vad tror ni om att göra tomtefudge? Och polkafudge?

Av mammatillelsa - 26 februari 2015 13:19


Då har vi precis kommit in igen efter en låååång promenad i det konstiga vädret :) Tror det blev 10.16 km, drygt 1 mil :) Det är skönt att ut och gå varje dag faktiskt, bara försöka hålla det nu också :)

Nu ska jag och E äta mat, innan jag ska in i duschen :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards