Direktlänk till inlägg 2 mars 2015

Då var dagen slut

Av mammatillelsa - 2 mars 2015 22:21


Hittade det mesta jag var ute efter idag, så det känns bra :) Behövs en grej till sen är jag nästan klar med allt till dopet :) Ska bakas och sånt också, men det kommer sen :) Kan tyvärr inte göra klart allting innan, utannfår lov att vänta lite :P

Blev iallafall rosa servetter och två dukar till presentbord och fikabord :)

Kofta till mig som jag ska ha på dopet, nu ska bara hittas ett fint linne också, antingen längre modell så att jag har leggings eller en kortare modell så att jag har mina jeans, och ett par fina klackskor till :)

Hittade även bikini till slut, idiotiskt att leta sånt i sista minuten, men jag fick tag på två delar, överdel från Twilfit och underdel från Cubus :)

Och ett hårband! Dock behöver det sys in lite tror jag, och sen vet jag inte ens om den passar helt till kläderna, jag måste prova nån dag.

Även sista rätten från Linas matkasse gjordes, kommer dock inte ihåg vad den hette, men det är kycklingklubba, bulgur och nå stekt tomat, majs och parmesanost. Deg var gott, men jag tycker inte om när det är ben och grejer, så jag har hellre filé till :)

Även varit ute och gått en promenad innan maten, 10.87 km :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en sovande prinsessa på armen, ska väll dock tyvärr lägga henne i sitt nest bredvid.

 
 
Sara

Sara

3 mars 2015 07:59

Vilken tjusig bikini du hittade! :D Älskar mönstret! :)
Passade inte dendär du visade mig häromdagen, eller fanns den inte butik? :)

http://saradl.blogg.se

mammatillelsa

3 mars 2015 08:12

Ja, den va lite rolig i mönstret :) Så fick bli den och sen fick jag leta vidare efter bikinitrosor men hittade det ganska snabbt som tur var :)

Tunikan? Den var inte lika fin i verkligheren och satt inge fint på mig, så fick tänka om lite. Nu har jag bara problemet med att jag måste hitta ett fint linne att ha till, eller klänning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammatillelsa - 11 april 2017 18:50

Hej igen!    Då den bloggen jag gjorde nyss inte ville funka ordentligt, så bytte jag bloggportal igen. Så du är det denna som gäller, förutsatt att den funkar ordentligt : http://vardagenimittliv.blogg.se/ ...

Av mammatillelsa - 11 april 2017 11:14

Äntligen har jag bestämt mig, och jag har bytt till en ny bloggportal! Starta från nytt, denna blogg kommer dock ligga kvar. Jag kommer inte ta bort hela, då jag har haft denna sen mitt första barn föddes.    Om ni vill fortsätta följa mitt liv, ...

Av mammatillelsa - 9 april 2017 05:54

God morgon! Jag har funderat och funderat, det kanske är dags för en ny blogg? En nystart liksom? Vad tror ni? Och om jag gör det, vilken bloggportal är den bästa? Innan jag började blogga här på bloggplatsen så hade jag på blogg.se, men vilken är eg...

Av mammatillelsa - 8 mars 2017 16:51

Jag förstår seriöst inte hur man hinner med allting när man är själv med två barn. Dels hur man hinner storstäda när man är själv med två barn, och hur man hinner med sig själv om man typ vill blogga eller träna eller vad som helst. Promenader är ju ...

Av mammatillelsa - 22 februari 2017 22:14

Det måste jag ju ändå säga att det har varit idag, även om jag hade tänkt att jag skulle ha hunnit med mycket mer än vad jag gjorde. Jag är ändå överlag väldigt nöjd med dagen :) Medan Elsa var på förskolan så hann jag med en del tvättande, skott...

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards