Alla inlägg den 7 mars 2015

Av mammatillelsa - 7 mars 2015 19:54

Ja, nu sitter vi ner och tar det lugnt här i soffan. Det har varit full fart som vanligt idag, fast det är det ju i och för sig alltid så tycker jag även om man inte har några planer för dagen.

Började dagen med att ha sovit dåligt, så var inte på det bästa humöret. Lillskruttan hade krånglat en hel del inatt. Gav henne frukost - ersättning och lite persikabananpuré, verkade vara gott iallafall - och frukost till oss själva. Ut på promenad då det behövdes köpas mjölk, och sedan blev det dusch och lunch. Min mamma och hennes karl kom på besök så blev lite fika. Det ångrade jag - inte besöket utan att jag tog fika. Mådde jätte illa efteråt, hade inte ens tänkt ta fika först.

Niklas stack till Erikslund en sväng, jag letade kläder till dopet medan lillskrutt sov. Sedan mat - tacos!!

Natta lilltjejen, fixa med lite tvätt, diska flaska, och nu sitter vi i soffan och ska kika film och äta lite gott i form av ost, kex och vindruvor :)

Sedan blir det natti natt :)


Min stjärna, min kärlek, min värld, mitt allt! Vad skulle jag vara utan dig? Vad skulle jag göra utan dig? Du är det bästa som finns, det bästa jag har <3 <3

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards