Alla inlägg den 9 mars 2015

Av mammatillelsa - 9 mars 2015 15:18

Min tanke var att vi skulle promenera ner till stan så att jag kunde hämta min nya studieplan (dom hade gjort fel på den första), men vi kom inte ens halvvägs ner så kom Elsa på att hon inte alls tyckte det var en bra plan, utan hon tyckte vi skulle gå hem igen så att hon kunde äta mat.

Tur att vi inte hann komma så långt säger jag bara, då hade jag fått panik! Hon är ju kräsen när det gäller ersättningen också, den måste vara varm annars äter hon den inte, spottar bara ut allt.

Så nu är vi hemma igen. Får ta studieplanen imorrn, för nu hinner vi inte.

Av mammatillelsa - 9 mars 2015 12:13

Då har vi precis haft lite besök av min tjejkompis från Fagersta, hennes dotter och sambo :) Det var trevligt, får se också om vi hinner träffas lite mer idag innan dom åker tillbaka till Fagersta :) Dom hade lite småärenden här i stan, så då stannade dom till här en liten stund :)

Av mammatillelsa - 9 mars 2015 07:54

Man måste försöka tänka positivt, och vem är inte glad när det är fint väder ute? Somrig frukost och sol utanför fönstret - finns det nått bättre? Jo, att jag har en frisk dotter och välmående familj, och att jag faktiskt har några nära vänner :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards