Alla inlägg den 20 mars 2015

Av mammatillelsa - 20 mars 2015 20:33

Ja, det undrar jag verkligen! Hur tänkte jag när jag sa att jag skulle plugga två ämnen som saknades för att kunna söka civilekonomprogrammet? Jag menar, Engelska som jag hatar för att jag tycker det är så sjukt svårt! Matte har dock aldrig varit några problem, vet inte hur det kommer gå nu. Men hur tänkte jag? Jag har en underbar dotter, som redan har en mamma som är trött och slut utan att behöva försöka fixa engelska. Hur tänkte jag? Jag vill ju kunna fokusera på min dotter, inte vara trött och bli arg och irriterad för allting, för att hon vill vara nära och allt!

Hur tänkte jag? Civilekonom på det, jag? Jag är ju den där tjejen som alltid gillat mansdominerande yrken, hur tänkte jag när jag sa att jag skulle plugga civilekonom?

Ber om ursäkt om jag verkar bitter, men jag kan för allt i världen inte fatta hur jag resonerade och tänkte... Jag vill vara med min dotter, jag vill jobba och jag vill ha orken!!

Av mammatillelsa - 20 mars 2015 12:07


Man behöver liksom inte få det där dåliga samvetet att man ligger i sängen, för är det det som dugeeör för lilltjejen så är det så! :)

Av mammatillelsa - 20 mars 2015 08:53

Ja, idag finns det inga tider att passa överhuvudtaget, vilket känns väldigt välbehövligt. Dock så finns det ju fortfarande saker man bör göra,
- göra cake pops
- städa
- plugga
- tvätta
etc...

Om jag är pigg och sugen på det? Nepp, inte direkt. Jag somnade igen när jag gick in och la Elsa, men nu är jag vaken igen, och tänkte att jag faktiskt skulle sätta lite fart på den här dagen också så att man får något gjort iallafall

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards