Alla inlägg den 26 mars 2015

Av mammatillelsa - 26 mars 2015 22:22

Så känner jag just nu! Har fixat lite inför imorrn, men nu ger jag upp eftersom att allt jag gjort är typ misslyckat! Absolut inte stressande va?

Nej, nu tänker jag gå och lägga mig bredvid min skrutt, hon vill väll ha mat snart, och sen kliva upp om nån timme


Livet · Mat
Av mammatillelsa - 26 mars 2015 11:45

Hur ska man hinna med allt som ska hinnas innan dopet? Jag kommer försöka börja idag, ska först och främst hämta nyckel till prästgården. Men känns som att jag har tusen grejer att göra. Visst, jag vet att jag kommer hinna, om jag så ska vara vaken hela nätterna, men paniken och stressen ligger verkligen där!

Åh fy, nej, nu måste jag klä på min sovande ängel lite utekläder så att vi kan börja traska.

Av mammatillelsa - 26 mars 2015 09:39


Räkningar - finns det nått annat som är så tråkigt som att sitta och betala sånt?

Av mammatillelsa - 26 mars 2015 09:35


Diggar Elsas byxor asmycket! Verkligen nya favvoplagget :) Varför kollade jag inte efter kläder tidigare nere i källaren? Visst, nu hinner hon ha dom här ett litet tag ändå, men iallafall!

Jag håller på med tvätt och grejer här hemma innan vi ska ta oss till Mikaelikyrkan och hämta nyckel till prästgården, men nu blev det en paus då Elsa vaknade och ville ha mat :)

Vad har alla för planer idag? :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards