Alla inlägg under mars 2015

Av mammatillelsa - 2 mars 2015 22:21


Hittade det mesta jag var ute efter idag, så det känns bra :) Behövs en grej till sen är jag nästan klar med allt till dopet :) Ska bakas och sånt också, men det kommer sen :) Kan tyvärr inte göra klart allting innan, utannfår lov att vänta lite :P

Blev iallafall rosa servetter och två dukar till presentbord och fikabord :)

Kofta till mig som jag ska ha på dopet, nu ska bara hittas ett fint linne också, antingen längre modell så att jag har leggings eller en kortare modell så att jag har mina jeans, och ett par fina klackskor till :)

Hittade även bikini till slut, idiotiskt att leta sånt i sista minuten, men jag fick tag på två delar, överdel från Twilfit och underdel från Cubus :)

Och ett hårband! Dock behöver det sys in lite tror jag, och sen vet jag inte ens om den passar helt till kläderna, jag måste prova nån dag.

Även sista rätten från Linas matkasse gjordes, kommer dock inte ihåg vad den hette, men det är kycklingklubba, bulgur och nå stekt tomat, majs och parmesanost. Deg var gott, men jag tycker inte om när det är ben och grejer, så jag har hellre filé till :)

Även varit ute och gått en promenad innan maten, 10.87 km :)

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med en sovande prinsessa på armen, ska väll dock tyvärr lägga henne i sitt nest bredvid.

Av mammatillelsa - 2 mars 2015 22:06


Min fina prinsessa, gud vad jag älskar dig <3 Vissa dagar innebär att vi får byta kläder några gånger, medan andra dagar innebär att du har samma kläder hela dagen. Men det spelar ingen roll, för kläder finns det gott om :) <3

Du, min lilla prinsessa, du är mitt allt och jag kommer alltid göra allt jag kan för att du ska vara ren, ha kläder, mat och tak över huvudet - men det viktigaste - att du alltid ska känna dig trygg, älskad, omtyckt, sedd, hörd, uppmärksammad - allt! Jag kommer göra allt i min makt för att du ska må så bra som möjligt! <3 <3

Min underbara dotter, jag älskar dig så himla mycket, du är mitt liv <3 <3 <3

Av mammatillelsa - 2 mars 2015 15:20

Det måste jag säga, att vi var väldigt produktiva idag när vi var till stan. Hann med att fixa nästan varenda grej och komma hem innan lillskruttan skulle ha mat igen. Vi stack ner till stan nästan direkt efter att hon hade ätit, sprang igenom typ varenda butik kändes det som, och hem för mat igen. Vi fick med oss nästan allt vi skulle ha, och då hann jag även med att prova grejer! Det kallar jag för att vara produktiv!

Visar sen vad jag fick med hem :) Men nu är nästan allt klart inför dopet, det känns så himla skönt!

Ska byta om strax så att vi kan ut och gå också :) Har precis fått i mig lunchen, så vill inte gå för tätt inpå, för då kommer jag få världens håll!

Av mammatillelsa - 1 mars 2015 14:59


Medan Elsa ligger och sover på min arm här i soffan så passar väll jag på att leta kläder till dopet :)

Av mammatillelsa - 1 mars 2015 11:37

För dom pengarna som det faktiskt kostar att äta och bo på Färna Herrgård, så tycker jag faktiskt inte att det är värt. Det är för många missar för att det ska vara okey med dessa priser - men det är ju bara vad jag tycker. Jag kan tyvärr inte säga att jag skulle rekommendera dom till någon annan heller, även om det är en mysig miljö. Nej, jag är inte helt imponerad.

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards