Alla inlägg den 1 april 2015

Av mammatillelsa - 1 april 2015 19:47


Då var man på väg hem efter att ha varit i Fagersta några timmar, firat lillebror som fyller tonåring imorrn, och gjort viktkoll och fettmätning :)

Lillskruttan somnade i stolen, så hoppas att hon sover hela vägen hem nu, så lite som hon sovit senaste dygnet känns ju inte riktigt okey!

Hoppas att min ängel blir pigg och glad snart igen!

Av mammatillelsa - 1 april 2015 11:30


Då sitter vi på tåget på väg till Fagersta :) Det var riktigt längesen jag åkte tåg, och första gången som jag åker med barnvagn och barn :) Elsa är koncentrerad på sin giraff, och jag bara gosar :)

Av mammatillelsa - 1 april 2015 10:48

Lillpluttan har blivit sjuk igen, och det känns så hemskt och jobbigt :( Natten inatt var tuff, massa krångel och gnällande, och bökande fram och tillbaka. Då kan jag säga att Niklas var en räddare i nöden imorse som tog henne så att jag kunde få sova en liten stund iallafall. Ingen aning om när dom gick upp, men jag märkte iallafall inte när dom gick upp, så jag var helt utmattad kan jag lova. Eftersom att hon har fått hosta och snuva, och feber, igen så fick hon ju ligga mellan oss där hon kan komma upp i halvt sittande/liggande ställning med hjälp av min kudde, och jag kan hålla lite bättre koll. Dock så när hon bökade runt så gled hon ner mot mig hela tiden, så jag fick typ ligga och hålla upp henne hela tiden.

Vi är iallafall på väg till Fagersta, trots att hon är sjuk. Vi ska fira min lillebror och sen får Elsa bli ompysslad av sin mormor <3

Ska även göra en mätning på Parken Fitness, eller är det omvänt? Jag lär mig aldrig, säger bara Parken jämt :P Idag började vi ju med kostschema, dock då kommer inte den följas helt idag då jag inte gjort nån matlåda att ta med mig "/ Men har iallafall ätit första målet, vilket blev kvarg med granola - mums!! Jag kan leva på det!

Så nu börjar min resa till att bli bra i kropp och själ igen :D I will make it! Följer ni med på min resa och min vardag?



Min goa sjukling <3 Skulle kunna äta upp dom där goa, mjuka, mumsiga kinderna <3 ;) Men det ska jag inte göra :)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards