Alla inlägg den 18 april 2015

Av mammatillelsa - 18 april 2015 22:11


Fick besök av min syster och sambo, och glömde totalt bort att äta mat, så fick kasta ihop lite mat snabbt :)

Nu sitter vi och kollar på film, äter choklad som min stora lillebror kom förbi med, och lillskruttan sover :)

Av mammatillelsa - 18 april 2015 21:26


Detta är min andra dregglis som jag sytt, men det går verkligen inge bra för mig, och då har jag ändå utklippt för 3-4 stycken till. Den första blev bra i storleken, men inte direkt snygg med stygnen. Denna på bild här blev snyggare med stygnen, men jag kommer inte kunna sätta dit en knapp för då blir den för liten...

Nej, sista gången jag syr en dregglis, nu har jag gett upp på det

Av mammatillelsa - 18 april 2015 11:38


Förstå vad härligt att vara liten och kunna somna vart som helst och när som helst :)

Efter att ha burit på'na och gått runt ett tag ute så lyckades hon äntligen somna när jag satt ner i solen :) Hon väger lite grann nu, så blir ganska jobbigt att bära på henne. Men nu så sover hon i mitt knä, i sin pappas fleecejacka, i solen :) Hur skönt kan inte det vaea då? Hade jag också vela!

Av mammatillelsa - 18 april 2015 10:43

Då har vi gått en liten sväng i skogen, där vi har ett fint spår :) Så himla mysigt och skönt att gå i skogen tycker jag :) Blev en kortis på ca 4 kilometer.

Nu är vi vid N's jobb och ska byta däck på bilen, så att vi får sommardäck istället för vinter :) Vet dock inte vad jag och Elsa ska roa oss med, men nånting kommer vi väll på :)

Idag är det sånt härligt väder ute så man kan väll inte vara annat än glad :) Och inget inplanerat har vi heller :) Ta dagen som den kommer liksom :)


Vad har ni för planer för dagen? :)

Av mammatillelsa - 18 april 2015 07:00

Det är ju så härligt att jag vaknade med träningsvärk, då vet jag att övningarna igår faktiskt tog på kroppen :)

Vaknade bredvid en glad och sprallig liten tjej, och det är så himla mysigt, enda tills hon har vridigt sig så mycket så hon ligger med fötterna mot mig och sparkar, då gör det bara ont :P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards