Alla inlägg den 22 april 2015

Av mammatillelsa - 22 april 2015 22:38

... att man har såna problem med mage och kropp egentligen, när man konstant känner sig stressad och grejer.

Det slog mig nu ikväll efter att jag plockat undan och så, när jag kände den där brännande smärtan vid mellangärdet, satte mig ner för att måla lite och varva ner - inte ens det fick mig att slappna av och bara ta det lugnt. Inte ens massage från Niklas fick mig att känna mig mer avslappnad och mindre stressad. Under graviditeten så lyckades jag hålla nere stressen lite, men den är här igen.

Jag har alltid varit en stressad person, men har väldigt ofta kunnat hålla på och pyssla och så långa stunder. Jag kan inte det längre, och har väll inte kunnat på några år. Jag måste röra på mig hela tiden typ, men också plocka och fixa med saker.

Har lagt mig i sängen nu, tänkte försöka läsa lite, annars försöka sova!


- Varit på babysim idag igen, och även spenderat tid med Therése :) Alltid lika mysigt och trevligt att träffa henne :) Blev lunch tillsammans, hon fixade iordning Quesadillas, mums!! -



? En sovande stjärna på morgonen!
Vad skulle jag ta mig till utan den här tjejen? Utan denna kärleksknippa? Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, att jag haft ett liv utan henne! Hon är mitt liv, mitt allt, hela min värld! All min kärlek till henne! Mitt mirakelbarn ????

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards