Alla inlägg den 27 april 2015

Av mammatillelsa - 27 april 2015 22:12


Dessa söta pyjamaser handlade vi igår till Elsa innan vi åkte till Köping :)


Äntligen blev jag klar med denna bilden, mååånga timmar har det tagit, men äntligen är den klar! :)


Gjorde även ett litet armband, mitt första smycke med dessa grejer :)

Av mammatillelsa - 27 april 2015 11:33

Till Stockholm! Blev lite spontant att vi åkte till Stockholm. Vi hade pratat om det men kände inte att jag riktigt orkade, men sen blev det iallafall att vi åkte med. Bytte om snabbt och fixade allt som behövde fixas på ca 30 minuter och nu sitter vi i bilen på väg :)

Av mammatillelsa - 27 april 2015 09:21

Varje gång som lillskruttan är trött och behöver sova, så måste man ligga med henne i sängen och ha henne nära <3
Det finns inget som kan få mig att känna mig mer älskad och behövd, än när min älskade dotter behöver sova och hon gör det bara om man ligger riktigt nära <3
Att veta att jag är hennes trygghet - det är så underbart!
Spelar absolut ingen roll att jag måste släppa allt om hon vill sova, för henne kommer jag göra allt!

Nu kanske ni anser att jag skämmer bort mitt barn, och att hon inte kommer kunna somna själv osv, då får ni tycka det! Jag kommer inte låta mitt barn ligga och gråta till det att hon somnar av utmattningen - det är att få barnet att känna sig övergiven! Det kommer aldrig komma på frågan! Visst, jag behöver inte alltid ligga i sängen med henne, men än så länge så är hon fortfarande väldigt liten så jag gör det mer än gärna.

Hon ska alltid kunna känna en trygghet till mig, det vill jag inte ta bort från henne! Även om jag ibland får tokspel på allt krångel och grejer, så ska hon veta att jag älskar henne oändligt och att jag alltid kommer göra allt för henne <3
Hon är min skatt, min värld, min stora kärlek - mitt allt! Hon är hela min värld och hela mitt universum! <3

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards