Alla inlägg under april 2015

Av mammatillelsa - 8 april 2015 18:31

Vi har varit på en liten mammabebisträff idag med våra novemberkompisar :) Dock så saknades det tre bebisar och tre mammor, men det var trevligt ändå :) Såg lite fina sommarkläder som jag ska köpa till Elsa sen när jag har lite pengar över, hon har typ inga sommarkläder konstigt nog, med tanke på att hon har typ massor med kläder :P

Nu är vi på väg till AnnIrene för att lämna av Elsa då jag och Niklas ska gå på bio :) Hoppas verkligen att jag håller mig vaken!!

Av mammatillelsa - 7 april 2015 15:17

Sitter ute i solen då Elsa bestände sig för att somna innan vi hade kommit innanför dörrarna. Min enda önskan nu är att det inte ska blåsa, vill att det ska vara vindstilla så är det lätt det bästa vädret! Sitter här tills jag känner att det får räcka :P Vill att lillskruttan ska få sova klart här ute i friska luften :) Hade varit super smidigt om man bara kunde rulla ut vagnen på balkongen :)

Av mammatillelsa - 7 april 2015 07:50

Vill ha sommar och sol, och värme - i massor!! Viast är det sol nu, men det är inte så jätte varmt. Jag vill kunna sätta mig på balkongen och äta frukost, och det ska inte behöva vara kallt. Jag vill kunna ta en filt och ha picknick med min lilla busunge utan att vi ska behöva sitta och frysa!

Jag vill ha sommar helt enkelt! Finns inget bättre än värme och sol!

Av mammatillelsa - 6 april 2015 23:43

Jag har alltid varit sån som har många bollar i luften samtidigt, jag har flera projekt på gång samtidigt. Nu kände jag att jag måste försöka fokusera på bara dom som ska vara klara till maj, för det börjar dra ihop sig med tid. Tanken är nu att jag ska försöka göra lite varje dag, men jag vet också att det ena inte tar så lång tid nu när jag har gjort "dryg"göran. Sen har jag bara ett till projekt som har tidspress på sig. Eller press och press, den har jag till augusti på mig att bli klar med, annars har jag inget tidskrav på dom andra projekten även om man vill bli klar med dom också. Det är väll nackdelen med att hålla på med flera projekt samtidigt, det tar tid innan dom blir klara.


Nu ligger jag nerkrupen i sängen bredvid min stjärna, så ska försöka sova lite nu :)

Av mammatillelsa - 6 april 2015 15:21

Så skönt när man bara kan ta dagen som den kommer :) 3 timmar va vi ute efter frukosten, gick ner till stan, köpte blomma, frukt, mineralvatten och biobiljetter, sedan gick vi till min "brors" grav, och sedan hem för lunch :) Nu ligger vi i sängen och busar :)

Av mammatillelsa - 5 april 2015 21:51


Låter bilderna tala för sig själv om denna helgen - hur mysig och underbar som helst! :) <3

Av mammatillelsa - 3 april 2015 22:53

Nu ligger jag och min underbara lilla stjärna i sängen, hon sover redan - somnade för några timmar sedan i Köping - och jag ska strax sova :)

Blev en mysig eftermiddag och kväll, Elsa fick mysa med gammelmorfar, gammelfarfar, gammelfarmor, farfar, farmor, faster och "farbror" Emil :)

Jag fick ha min lilla tjej sovandes på mig två gånger idag!! Det var längesen som hon somnade på mig på det viset, men jag klagar inte. Tycker det är mega mysigt :)

Av mammatillelsa - 3 april 2015 15:23


Lilla skruttan vaknade ju när vi kom fram till hennes farmor och farfar, sen ville hon inte somna om i säng, så fick lov att sätta på mig bärsjalen - och jag har nog aldrig blivit så tokig när jag ska knyta den som idag! Väl i bärsjalen blev hon jätte lugn och somnade efter en stund. Nu får hon sova där tills hon vaknar av sig själv, bara jag som får kämpa när jag ska på toa eller sätta/ställa mig :P

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards