Alla inlägg den 12 maj 2015

Av mammatillelsa - 12 maj 2015 21:38

Ibland bara orkar man inte med allt, idag har det verkligen varit en sån dag. En dotter som varit jätte gnällig och grinig hela dagen - vi har lekt och myst iallafall - och en rygg som känns som att den ska gå av på mitten! Så jäkla ont i ryggen så jag mår illa!

Efter lunchen lekte vi lite, vilade i 2 (!!!!) timmar, fixade mat, sen blev det en liten promenad till affären igen :P Haha, jag kom upp i mina 10 000 steg, men nu orlar jag inte mer.

Niklas fick ta över nattningen av lillskrutt, och jag sitter nu i soffan med choklad, bok, iste och tv ;) Haha. Där försvann mitt "inge godis i veckorna". Är verkligen jätte kass på sånt där. Men försöker iallafall!


Lite bilder från dagen :)

Av mammatillelsa - 12 maj 2015 11:12

Det är sjukt hur dagarna springer iväg, klockan är redan strax efter 11, jag sitter och äter "lyx"lunch - kycklingkorv med bröd och massa kladd. Elsa har redan ätit sin lunch/mellis så hon får kolla babblarna nu så att jag kan äta i lugn och ro. Hon är lite smågrinig idag, och jag med. Har så jäkla ont i ryggen så jag vet inte vad, gör så ont så jag mår illa!

Vi har iallafall hunnit med att handla på ICA Maxi Erikslund samt promenerat hem, varpå Elsa passade på att sova då.


Min lyxiga lunch ;) ;)

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Ovido - Quiz & Flashcards