Alla inlägg den 20 maj 2015

Av mammatillelsa - 20 maj 2015 21:29

Började dagen med mega gos med min dotter - hur underbart är inte det? 

Efter det, frukost, 1 mils promenad, dusch, och sedan åkte vi till Erikslund för träff med underbaraste novembermammor och bebisar :) Träffade först Cassandra med übersöta Belle, kikade lite snabbt i affärer för att sedan träffa Teresia och Amadeus, Jennie och Hanna, samt Lovisa och Alma + Robin :) Lunchade på IKEA, innan Lovisa med familj åkte igen, och Cassandra och Belle åkte. Vi andra gick vidare en stund på Erikslund, innan även vi skiljdes åt :) 

 

Jag och Elsa for till Lager 157 en snabbis då min mamma behövde lite därifrån, hittade även massa som jag ville köpa, men det får vänta lite till eftersom att jag inte har fått nå lön eller så ännu. For vidare till Willys för inhandling av produkter till lillskruttan! Haha, jag har nog aldrig handlat så mycket grejer till henne på en och samma gång, och då missade jag nappar och våtservetter :P Hahahaha. 

 

           

 

En hel del som handlades idag :) Passade på att köpa en söt klänning åt Elsa på Erikslund också :) Och två squeeze åt hon upp i bilen på väg hem, då hon var så himla hungrig :P 

 

Imorrn ska vi bort till barnmorskan, och sen måste jag även fixa cake pops som min mamma har beställt :P Känns som att det är fullt ös hela veckan, blir helt slut! 

 

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund innan jag kryper ner vid min sovande lilla groda :) <3 

 

Presentation


En tjej född -91, flyttar strax till hus med min sambo och våran dotter. Väntar vårt andra barn, beräknad att komma i oktober -16. Här skrivs om allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

HittaRecept/MyTaste

hittarecept.se

Skapa flashcards